Med kamera på tur

Jeg er en sporty dame som liker å gå tur både i nærområde og i fjellet, kamera er en trofast følgesvenn

lørdag 21. april 2012

Tema: smerte

      Her er mitt siste bidrag i denne runden. Dette har vært morro. Gleder meg  alt til neste  
         runde.  Håper at mange av dere blir med på den også. :)
                                              

                                                         
                                                     Det er smertefullt å være ensom.


                                               

                                                   
                                                       

5 kommentarer:

  1. Kjempefint bilde!! De STORE trærne gjorde at personen virker ekstra liten og ensom!!

    SvarSlett
  2. Så utrolig vondt og smertefult. Kjenner jeg finn skikkelig vondt inni meg!
    Signerer Siv Anett med at hun virker enda mindre med de store trærne.

    SvarSlett
  3. Hun ser så ensom ut att jeg synes synd på henne. Effektfullt med store trær.

    SvarSlett
  4. Så sterkt et bilde! Får faktisk vondt av å se på det! Flink til å få fram riktig utrykk du!! :)

    SvarSlett